خرید اقساطی موبایل

اگر قصد خرید اقساطی موبایل را دارید، پیشنهاد می کنم این مقاله را با دقت مطالعه کنید. همانطور که می دانید خرید و فروش اقساطی موبایل یک روش رایج فروش است، در این شرایط زمانی که کالایی مانند تلفن همراه به فروش می رسد، این امکان به خریدار داده می شود که در مدت زمان طولانی تری، کالا را به صورت اقساطی پرداخت کند.

همچنین اگر گوشی فعلی خراب شد یا قدیمی شد، باید فورا یک گوشی جدید بخریم. از سوی دیگر قیمت های تلفن همراه همواره در حال افزایش است. این موضوع باعث شده خرید گوشیهای هوشمند در دسته بندی های متوسط نیز کمی سخت شود و از این رو خرید اقساطی گوشی می تواند راه حل خوبی برای حل این مشکل باشد که در مقاله زیر مواردی راجع به خرید اقساطی موبایل را در اختیار شما دوستان قرار خواهیم داد.

خرید اقساطی موبایل

مزایای خرید اقساطی موبایل

با وجود انتقاداتی که در شکل فروش اقساطی انواع موبایل وجود دارد، خرید اقساطی موبایل نشان از وجود مزایا و جنبه های مثبت بخصوصی را در خود به همراه دارد. به طور کلی، ممکن است تاکید بر اینکه هیچ مزیتی برای این نوع خرید تلفن همراه وجود ندارد، اشتباه باشد. در واقع، خرید اقساطی موبایل بسیار مورد توجه مردم ما قرار گرفته است.

علاوه بر این، در راستای فروش اقساطی تلفن همراه، نرخ بازدهی نیز از طریق تعهداتی تعیین می شود که می تواند مشوق مهمی برای مشتریان باشد. با این حال، خطرات فعلی در این روش فروش را نباید نادیده گرفت. این خطرات ممکن است شامل عواملی مانند کلاه برداری، سود بی دلیل کاسبان و عدم شفافیت و دقت در قراردادهای خرید اقساطی موبایل باشد. به نظر می رسد برای حل این مسائل و افزایش اعتماد بین خریداران و فروشندگان، مذاکره و تبادل نظر کافی، ضروری است.خیلی مهم است که برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین به نماد اینماد وب سایت مورد نظر توجه کنید. همچنین می توانید برای خرید اقساطی موبایل به فروشگاه آنلاین لوازما دات کام مراجعه کنید به این دلیل که این وب سایت تمام مجوزهای لازم برای فعالیت در حوزه خرید و فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل را دارد.

بدون ضامن و پیش پرداخت از لوازما دات کام قسطی خرید کنید!

مبلغ وام | میلیون

بازپرداخت

چک

ضامن

یک برگ چک صیادی

نیاز ندارد

یک برگ چک صیادی

نیاز ندارد

یک برگ چک صیادی

نیاز ندارد

یک برگ چک صیادی

نیاز ندارد

یک برگ چک صیادی

نیاز ندارد

یک برگ چک صیادی

نیاز ندارد

مراحل خرید اقساطی موبایل

برای خرید گوشی اقساطی مراحل زیر را دنبال کنید :

1

ثبت درخواست در سایت اعتبار دهنده

برای خرید اقساطی گوشی و سایر کالاها ابتدا در سایت‌های طرف قرارداد لوازما دات کام درخواست اعتبار وام دهید، میزان سود و تعداد اقساط گوشی را محاسبه و اعتبار خرید کالا دریافت کنید.

2

خرید محصول با اعتبار در سایت لوازما دات کام

خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت در لوازما دات کام به راحتی انجام می شود. فقط کافیست کالای مورد نظر را انتخاب و در هنگام پرداخت درگاه سایتی که از آن اعتبار دریافت کردید را انتخاب و پرداختتان را به صورت اعتباری انجام دهید.

خرید اقساطی موبایل

انواع روش های خرید و فروش اقساطی گوشی موبایل

میتوان گفت که باتوجه به وضعیت آشفته ی کنونی دلار و ارز و تورم بالا در قیمت لوازم هوشمند به روز، انواع مختلفی از شرایط خرید اقساطی موبایل را در بازار ایران شاهدیم. در ادامه به بررسی اجمالی بهترین و راحت ترین شکل خرید اقساطی تلفن همراه را بررسی میکنیم.

  1. بهترین روش، خرید و فروش اقساطی گوشی موبایل با چک

در مرحله اولیه خرید اقساطی گوشی با چک، باید دسته چک معتبر صیادی داشته باشید. مهم این است که دارنده دسته چک ار سابقه خوبی برخوردار باشد و فاقد هرگونه چک برگشتی باشد یا به اصطلاح استعلام ایشان سفید باشد. در خرید اقساطی تلفن همراه، معمولا مبلغی به عنوان پیش پرداخت برای خرید شما گرفته میشود. در مرحله بعد تعداد و مبلغ اقساط را مشخص کنید و برای هر قسط چک تهیه کنید و به فروشگاه ارائه دهید. گاهی اوقات چک در بازه زمانی 30 یا 45 روزه صادر می شود، اما برخی فروشگاه ها ممکن است مدت زمان بیشتری را برای پرداخت اقساطی تعیین کنند. پس از ارسال پرداخت اولیه و سایر چک های اقساطی، می توانید تلفن را دریافت و استفاده کنید.

  1. خرید گوشی به صورت اقساطی و بدون پیش پرداخت

در واقع بسیاری از مردم در کشورمان ترجیح میدهند بدون پیش پرداخت اقدام به خرید اقساطی کنند. در این مورد شما می توانید با سفته و چک  تلفن همراه مورد نظرتان را درخواست دهید. شما این امکان را دارید که مدت زمانی را که می خواهید هر ماه مبلغ را به طور کامل پرداخت کنید، انتخاب کنید. معمولا این مدت 12 ماه است. در صورتی که به هر دلیلی نتوانید مبلغ را در این مدت پرداخت کنید،  شما مشمول جریمه خواهید شد.

  1. فروش موبایل اقساطی از طریق نمایندگی سازمانی

بسیاری از شرکت ها و سازمان های مطرح با فروشندگان معتبر گوشی های هوشمند قرارداد عقد کرده اند. لوازما دات کام نیز در همین راستا با بسیاری از سازمان ها و بانک ها قرارداد دارد. چنین سیاستی باعث افزایش اعتماد ورزی و تلاش برای ارائه بهترین محصولات با تسهیلاتی مناسب برای اعضای شرکت ها و سازمان هاست.

این امر باعث شده است تا کارکنان بتوانند گوشی را به صورت اقساطی از طرف سازمان محل اشتغال خود و از طریق فروشندگان طرف قرارداد خریداری کنند. کارکنان این سازمان ها این امکان را دارند که با حقوق خود، گوشی موبایل را به صورت اقساط بلند مدت یا کوتاه مدت خریداری کنند. البته این مزایا بسته به سقف حقوق افراد در شرکت ها و سازمان ها متفاوت خواهد بود. با مطالعه شرایط فروش در وب سایت فروش اقساطی موبایل با طرف قرارداد سازمان خود به راحتی قادر خواهید بود گوشی هوشمند اقساطی تهیه کنید.

دریافت وام از دیجی پی

دریافت وام آنلاین تا سقف 50 میلیون و بدون ضامن
برای خرید انواع گوشی موبایل و کالای دیجیتال

دریافت وام از مانیسا

مانیسا پلتفرم تامین مالی خرد و از شرکت های زیر مجموعه گروه مالی اعتماد میباشد.مانیسا با هدف توسعه فناوری مالی (فینتک) در سال ۱۴۰۱ شروع به کار نمود و علاوه بر خدمات تامین مالی خرد بر بستر فناوری(لندتک)ورود به سایر حوزه های فینتک را در برنامه های آتی خود خواهد داشت.

دریافت وام از ایزی پی

ثبت نام آسان به صورت آنلاین و غیرحضوری تنها با یک برگ چک صیادی و بدون نیاز به ضامن هر کالایی که در لوازما دات کام میبینی رو قسطی بخر !

دریافت وام از ازکی وام

ازکی به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در زمینه خدمات مالی در ایران شناخته می‌شود و ازکی‌وام به پشتوانه اعتبار برند ازکی، به عنوان پیشرو در زمینه ارائه تسهیلات و خدمات مالی و اعتباری فعالیت می‌کند. ازکی‌وام با در نظر داشتن شرایط کاربران، طرح‌های اعتباری متنوعی را برای خرید انواع کالاها از محصولات دیجیتال گرفته تا خودرو و خدماتی مانند بیمه و گردشگری ارائه می‌کند. مزیت اصلی استفاده از طرح‌های اعتباری ازکی‌وام، فرآیند آسان دریافت اعتبار و بدون نیاز به مدارک و ضمانت‌های پیچیده است؛ به طوری که در اکثر طرح‌ها، کاربران تنها با داشتن چک صیادی می‌توانند طرح‌های اعتباری متنوعی را دریافت کنند. ارزش اصلی ما در ازکی‌وام، خلق تجربه‌ای آسان و سریع از دریافت خدمات مالی در بستر آنلاین است.

دریافت وام از تارا

قرض نگیر از تارا دستی بگیر !
با تارا می‌تونی تا سقف ۵ میلیون تومان اعتبار بگیری و بدون پرداخت هیچ پولی در لحظه خرید، هرچی که لازم داری رو الان بخری و پولش رو از ماه بعدش در ۲ قسط پرداخت کنی.
همچنین تا 100 میلیون تومان با بازپرداخت تا 36 ماه ویژه خریدهای سازمانی است.

دریافت وام از فدکس

فدکس پیشتاز در ارائه‌ سرویس BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) در ایران، که با ایجاد امکان پرداخت اعتباری تجربه‌ای لذت بخش از خرید را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. این مدل یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جوان دارد.

خرید گوشی موبایل اقساطی

از هر دسته بندی میتونی بدون محدودیت اقساطی خرید کنی !

گوشی آیفون

گوشی سامسونگ

گوشی شیائومی

لوازم گیمینگ

لوازم جانبی موبایل

لوازم خانگی

نکات مهم در خرید اقساطی گوشی موبایل

  • در خرید اقساطی گوشی های هوشمند بازار، توجه به نکات مهم می تواند از هزینه های اضافی و مشکلات احتمالی جلوگیری کند. اولین قدم مقایسه شرایط ارائه شده توسط فروشگاه ها و فروشندگان مختلف است. نرخ سود، کارمزد، دوره اقساط و دیرکرد از مواردی است که باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
  • همچنین بررسی دقیق شرایط قرارداد خرید اقساطی بسیار مهم است. برخی فروشگاه ها ممکن است محدودیت ها یا جریمه های پنهانی داشته باشند که می تواند قیمت نهایی را افزایش دهد. بنابراین با مقایسه گزینه های مختلف و درک کامل شرایط، می توانید بهترین انتخاب را برای خرید اعتباری گوشی داشته باشید.
  • ما در لوازما دات کام نهایت شفافیت را به مشتریان خود ارائه میدهیم. پس می توانید با خیالی راحت از فروشگاه ما خرید خود را انجام دهید.

بهترین گوشی های میان رده شیائومی برای خرید اقساطی

گوشی های میان رده شیائومی ترکیبی از قیمت مناسب و ویژگی های خوب را به ارمغان می آورند. مدل های سامسونگ Galaxy A55 و شیائومی نوت 13 پرو بهترین گزینه های پرداخت در این دسته هستند. این گوشی ها با پردازنده های قدرتمند، دوربین های عالی و باتری های پرظرفیت، تجربه کاربری خوشایندی را برای کاربران به ارمغان می آورند و با خرید اقساطی به راحتی می توانید صاحب آن ها شوید.

بهترین گوشی سامسونگ برای خرید اقساطی

گلکسی اس 24 اولترا قطعا بهترین گوشی سامسونگ در سال 1403 است. این گوشی ترکیبی از تکنولوژی روز و استفاده از هوش مصنوعی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این گوشی در حال حاضر یا آیفون 15 پرو مکس در رقابت است و چیزی از آن کم ندارد.

مزیت های خرید اقساطی موبایل

- تامین اعتبار تنها برای خرید اینترنتی گوشی قسطی نیست، شما همه محصولات از گوشی موبایل گرفته تا ایرپاد و لپ تاپ و کنسول بازی حتی لوازم خانگی هوشمند را در لوازما دات کام، می‌توانید به صورت اقساط خریداری نمایید.
- از مزیتهای خریداقساطی موبایل در لوازما دات کام این است که شما گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت می‌خرید.
- شما می توانید خیلی راحت خريد اقساطي گوشي اپل، خريد اپل واچ قسطي یا خريد اقساطي گوشي سامسونگ را انجام دهید و مبلغ گوشی را در مدت زمان 6 یا 12 و 18 ماهه تسویه کنید.
- با استفاده از اعتبار اقساط می‌توانید از هر دسته بندی به میزان اعتبار خرید کنید یعنی یک گوشی و یک پاوربانک و یک ایرپاد و یک ساعت را همزمان با اعتبار دریافت شده خریداری نمایید.
- از مزایای مهم خرید اقساط این است که می توانید کالای خود را با بیمه خریداری نمایید تا در صورت حادثه برای آن کالا (تا قبل از اتمام اقساط) بیمه جبران خسارت نماید و شما متضرر نشوید.
- با توجه به تورم موجود در بازار، قیمت گوشی موبایل و لوازم دیجیتال همواره در حال افزایش است با خرید گوشی موبایل به صورت اقساطی قیمت گوشی در بازه خرید تا تسویه برای شما به صرفه تر خواهد بود.
- رقابتی ترین قیمت ها را در لوازما دات کام برای خرید نقدی در نظر گرفته ایم. حالا شما می توانید با بهترین قیمت به صورت اقساطی نیز گوشی موبایل یا سایر کالا ها را با خیال راحت خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردم به بررسی جامع خرید اقساطی موبایل بپردازم. همانطور که می دانید فروش اقساطی تلفن همراه این روزها در تمامی فروشگاه ها و اقشار جامعه به صورت گسترده در دسترس قرار گرفته است. این امکان به همه اجازه می دهد تا بدون نیاز به پرداخت کامل فاکتور خرید تلفن همراه، با خیال راحت اقساطی خرید کنند و طی یک بازه زمانی معین، به صورت مرحله ای پرداخت کنند. این مدل خرید بسیار جالب است، مخصوصا برای کسانی که از نظر مالی قادر به خرید نقدی نیستند یا می خواهند گوشی گران تری بخرند.

اما توجه به این نکته ضروری است که در زمان خرید اقساطی تلفن همراه نباید سطحی و سهل انگارانه انجام شود. این امر مستلزم تحقیق و بررسی دقیق در مورد فروشنده، شرایط فروش و تجربیات سایرینی است که از آن فروشگاه خرید کرده اند. در این راستا، تیم لوازما دات کام متعهدند  که یک تجربه خرید استثنایی را برای شما فراهم کنند..

همچنین در این مقاله بهترین گوشی های مناسب خرید اقساطی را برای خرید اقساطی ارائه کردیم و نحوه خرید اقساطی این گوشی ها را توضیح داده ایم. اگر می خواهید قبل از افزایش قیمت گوشی جدید بخرید بهترین راه حل خرید اقساطی گوشی است. پیشنهاد ما این است که در این مقاله یکی از گوشی های سامسونگ یا شیائومی را انتخاب کنید و برای خرید تلفن همراه امروز اقدام کنید.

سوالات متداول

اعتبار دریافت شده برای خرید گوشی موبایل قسطی چه میزان است؟

پس از این‌که مراحل درخواست اعتبار را انجام و مشمول شرایط خرید اقساطی گوشی بودید، مبلغ 75 میلیون تومان اعتبار برای خرید اقساطی کالای دیجیتال یا خريد قسطي موبايل در سایت لوازما دات کام برای شما فعال می‌شود.

اعتبار سنجی بانکی چیست؟

مرحله اول برای خرید گوشی موبایل اقساطی اعتبار سنجی است که گزارشی از سابقه‌ی بانکی افراد شامل وام‌ها و چک‌ها است. این گزارش با تایید شما، توسط مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران ارائه می‌شود و نشان می‌دهد افراد چقدر در شبکه‌ی بانکی خوش حساب بوده‌اند.

برای خرید اقساطی موبایل با چک صیادی، چک باید به نام فرد خریدار باشد؟

بله، برای خرید گوشی با چک بدون پیش پرداخت باید چک صیادی به نام شخص درخواست دهنده اعتبار باشد.

آیا با اعتباری که دریافت کرده‌ام می‌توانم خرید اقساطی کنسول بازی انجام دهم؟

بله خرید اقساطی کنسول بازی با اعتبار دریافت شده امکان پذیر است.

با اعتباری که برای خرید اقساطی تلفن همراه دریافت کرده‌ام چند کالا می‌توانم خریداری کنم؟

در خرید اقساطی گوشی همراه تعداد مهم نیست و به اندازه‌ی مبلغ اعتبار دریافت شده می‌توانید گوشی های اقساطی بخرید.

لوازما دات کام در فروش اقساطی گوشی، قیمت گوشی قسطی را افزایش می‌دهد؟

خیر قیمت گوشی اقساطی با قیمت خرید گوشی به صورت نقد تفاوتی ندارد.

چه محصولاتی را لوازما دات کام قسطی می‌فروشد؟

علاوه بر فروش موبایل قسطی، تمامی محصولات موجود در لوازما دات کام امکان خرید قسطی را دارند.

بعد از خریدگوشی اقساطی می‌توانم بیمه سرقت گوشی برای موبايل اقساطي خریداری شده تهیه کنم؟

بله، بعد از خرید اینترنتی گوشی اقساطی می‌توانید بیمه سرقت گوشی را برای گوشی قسطی نیز خریداری کنید.

اعتباری که دریافت کرده‌ام را می‌توانم برای خريد آيفون قسطي 14 و 15 مصرف کنم؟

خیر، خرید اقساطی آیفون 14 و 15 امکان پذیر نیست. برای استفاده از اعتبار جهت خرید اقساطی آیفون به دنبال خرید اقساطی آیفون ۱۳ و خرید اقساطی ایفون ۱۳ پرومکس باشید زیرا فروش اقساطي ايفون 14 و 15 تا زمانی که رجیستری نشوند امکان پذیر نیست.